Cвято рідної мови «Мово моя українська, мово моя материнська»

  Мово! Пресвята Богородице мого народу! З чорнозему, рясту, любистку, м’яти, євшан -зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена!
  Матір Божа, мово мого народу! Прости! Воскресни! Повернися! Возродися! Забуяй вічним і віщим словом…Освіти від мороку і освяти святоруську землю. Русь-Україну возвелич! Порятуй її на віки!
  Такими словами  молитви про мову в читальній залі районної  бібліотеки для дорослих розпочато свято рідної мови «Мово моя українська, мово моя материнська»  приурочене дню української писемності та мови.
  Учасники заходу, студенти медичного коледжу разом з працівниками бібліотеки , пройшли героїчним шляхом розвитку нашої мови від княжої доби і до сьогодення. Дізнались яких  поневірянь та переслідувань зазнала українська мова і культура  з боку російського уряду, як закривалась мережа українських шкіл, а натомість відкривалися російські школи та університети.  Та вона вистояла і постала перед нами  як криниця духовності  і моралі, дзеркало українського менталітету, доброти та щирості і сьогодні живе у прекрасних піснях та віршах нашого народу.
В ході свята  декламувались вірші та звучали пісні про рідну мову у виконанні учнів НВК №1 вихованців  дитячої музичної школи..



Немає коментарів:

Дописати коментар